رئیس جمهورتعیین وتکلیف استاندارخراسان‌رضوی راپیگیری می‌کند
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: دومین جلسه ملاقات مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با رئیس جمهور امروز صورت گرفت که حدود دو ساعت به طول انجامید.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه در این جلسه مشکلات کلان استان مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: موضوعات مختلف استان خراسان‌رضوی همچون مشکل آب شرب شهرهای بزرگ استان مانند مشهد، تربت حیدریه و نیشابور در این جلسه مطرح و راه‌های برطرف کردن این مشکلات بررسی شد.

پیگیری قطار سریع السیر برقی تهران- مشهد

خسروی افزود: قطار سریع السیر برقی تهران- مشهد موضوع دیگری بود که در این جلسه مطرح شد و نمایندگان مجمع خواستار پیگیری این موضوع از سوی رئیس جمهور شدند.

وی با تاکید بر اینکه خراسان رضوی با داشتن 8 درصد جمعیت کشور و اینکه سالانه پذیرای زائران بسیاری از داخل و خارج کشور است، گفت: متاسفانه سهم راه‌های خراسان‌رضوی در کشور  بسیار کم و معادل 5.5 درصد است که این موضوع با دکتر روحانی مطرح شد تا در ارتباط با بودجه‌ای که دولت برای استان لحاظ می‌کند مد نظر قرار گیرد.

برطرف کردن معضل حاشیه نشینی مشهد

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از مشکلات مشهد مقدس داشتن 900 هزار حاشیه نشین است که این امر مشکلاتی را برای این کلانشهر به همراه داشته و برای برطرف کردن این معضل از رئیس جمهور درخواست کمک شد.

خسروی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجمع در این جلسه دعوت از رئیس جمهور به استان خراسان‌رضوی را مطرح کردند که ایشان اظهار کردند نخستین سفر استانی خود را به استان خراسان‌رضوی و مشهد مقدس انجام می‌دهند.

تعیین و تکلیف سریع‌تر استاندار خراسان‌رضوی

وی با اشاره به اینکه در این جلسه در ارتباط با تاخیر در انتخاب استاندار خراسان‌رضوی صحبت شد، تصریح کرد: مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی در این جلسه موضوع انتخاب و تاخیر استاندار خراسان‌رضوی و نظر مجمع مبنی بر ابقای استاندار فعلی را مطرح کردند و خواستار تعیین و تکلیف هر چه زودتر وضعیت استان شدند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی افزود: رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تعیین و تکلیف استاندار خراسان‌رضوی را به سرعت پیگیری می‌کند اظهار کردند که موضوعات مطرح شده از سوی مجمع را در دستور کار داریم که استاندار فعلی ابقا و یا با وجود فردی توانمندتر جایگزین استاندار فعلی شود تا وضعیت استان بزرگ و مهم خراسان‌رضوی هر چه سریع‌تر مشخص شود.

خسروی خاطرنشان کرد: در پایان این جلسه معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری موظف به پیگیری مشکلات استان خراسان‌رضوی و اعلام نتایج آن در جلسه بعدی شد.





تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 421
بازدید کل : 110160
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت